از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

  

 نقاشیهای زیبای یک کودک9 ساله

تصاویری را که در زیر مشاهده می کنید تابلوهای نقاشی یک کودک 9 ساله است که در نمایشگاهی که اخیرا"در شهر"نورولک" انگلستان برگزار شد، به نمایش گذاشته شده است.

 

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

 

تابلوهای این کودک کهKieron Williamson نام دارد ، در یک چشم به هم زدن در این نمایشگاه به فروش رفت.

 

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

 

" کایرون"   تا قبل از سن 5 سالگی هیچگونه علاقه ای به نقاشی نداشت ، ولی از 5 سالگی  به کشیدن نقاشی هایی از مناظری که روزانه می دید روی ورق سفید پرداخت.

تصاویر زیر نقاشیهای این هنرمند  درسن 5 سالگی است:

 

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

 
یک نقاش که دوست خانوادگی " کایرون" است از تابلوهای وی خوشش آمد و به "کایرون" درکار نقاشی کمک کرد و "کایرون" نقاشیهای خانوادگی زیر را کشید:

عکسهای خانوادگی

 

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

 
یکی از تابلوهای این هنرمند در سال 2009فروحته شد و بهای 19 تابلوی دیگر او بین 22 تا 157 هزار دلار در  نوسان بود.

 

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

طفل فى التاسعة من عمره يرسم لوحات فنية بارعة

 

 " کایرون" همچنین تعدادی از تابلوهای خود را به ملکه انگلیس و چالز ولیعهد این کشور هدیه کرد.

 

 با کلیک روی این متن از وبلاگ گستره  بازدید فرمایید

    با کلیک روی این متن از وبلاگ  متنوع بازدید کنید 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:2 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت